Post by wietonsunbfectbop on Feb 15, 2022 17:57:36 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Joy 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Joy 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa ääretöntä resurssia ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Joy 2 2022 version ▞▞▞
Cooking Joy 2 Παιχνίδια προσομοίωσης bvs
Se on paras peli ja rakastan sitä, siinä ei ole häiriöitä, kuten melkein koskaan mitään lisäyksiä, eikä siinä ole mitään vikaa
Tämä on erittäin mukava peli, parantaa ajattelutasoa ja nopeutta ja se on myös iloinen
Pidän siitä, että se ei muutu naurettavan vaikeaksi melkein heti, kuten othrr-keittiöpelit siellä. Se tekee pelaamisesta iloa.
Minä rakastan tätä peliä. se on suosikkini. milloin lisäät uuden ravintolan. lisää meksikolainen tai kreikkalainen tai molemmat. pitää meidät edelleen kiinnostunut pelistä. OK, joten kun olen lukenut arvosteluja ja odottanut uutta ravintolaa, poistan sen. Älä tee peliä, jos et pysty jatkamaan sitä. Huomasin, että sinulla on uusi haaste, mutta ei uutta ravintolaa. Epätodellinen. Niille teistä, jotka ovat maksaneet, älkää. Se on rahan haaskausta ja vain Jumala tietää, mihin se menee.
Rakastan peliä, mutta olen voittanut kaiken ja olen odottanut kuukausia uuden ravintolan avaamista, ole hyvä ja päivitä tai joudun poistamaan pelin.
Hauska peli, mutta olin kuin 20 tasoa siinä, kun se vain alkoi alusta numerosta 1... järkyttävää! vihaan myös sitä, kuinka sinun täytyy odottaa tietyn ajan saadaksesi lisää elämiä sen jälkeen, kun nykyinen elämäsi on käytetty *päivitys..... Olin tasolla 19, kun se alkoi tasolle 1... ja kyllä, lopetin peli ja uudelleenkäynnistys ja edelleen tasolla 1.. Käynnistin myös tabletin uudelleen ja edelleen tasolle 1.
voi tallentaa vain 25 pistettä elämästä kerrallaan. kun taas miehelläni on sama peli ja hänellä on 50. Myös kehitystiimisi pitäisi lisätä toinen hahmo. mieluiten yksivärinen.
Pidän pelin pelaamisesta toistaiseksi, mutta jatkaaksesi se on monimutkaista, en tiedä pitääkö sinun maksaa vai ei, se antaa sinun päästä niin pitkälle eikä enempää, mutta saan sen jos jatkan päivityksen nappaamista, mutta tein, mutta se ei antanut minun mennä päälle ennen kuin saan tavarat saadakseni ruoan ulos nopeammin, heillä on enemmän, mutta en tiedä ennen kuin pääsen sinne. Siksi? Annoin sille kolme, mutta jos minun on maksettava, maksan, koska se on hauska peli.
Se oli hyvä peli, mutta se tuli siihen pisteeseen, että tarvitsit helmiä vain tasojen läpäisemiseen
Liian paljon mainoksia... katso enemmän mainoksia kuin pelaa! Piti katsoa mainos vain päästäkseni asetuksiin😒..... Tasoja on mahdotonta ohittaa kuluttamatta 50 helmiä YHDEN boosteriin. Ainakin muut pelit antavat sinulle 3! Pahinta tässä pelissä on, että joudut maksamaan yhdestä elämästä... pelataksesi jokaisella tasolla, vaikka olisit voittanut tason! Nämä kehittäjät ovat ROHKEASTI rahan arvoisia ja unohtivat kokonaan pelin tarkoituksen pitää hauskaa!
Mahtava peli. Kiinnostavaa ja hauskaa, UT liikaa mainoksia
Sain kaikki tasot valmiiksi, ostin vain lisää timantteja ja nyt minun täytyy odottaa uutta ravintolaa, sanoo että tulee pian kun se tulee, mutta suurimmaksi osaksi rakastan peliä vain hulluna, minulla on vielä kolikoita ja timantteja jäljellä
Tämä peli vaatii kaiken energian aina, kun pelaaja haluaa mennä seuraavalle tasolle... Tämä saa minut kyllästymään odottamaan energiaa, jotta voin jatkaa... Niin kauan kuin pelaaja ei ole jumissa millään tasolla, hän voi siirtyä seuraavalle tasolle .
Se jäätyy minuun..yritä toimittaa asiakkaille ruokaa ja se ei ota sitä..yritä nollata, mutta tekee sen silti..muuta kuin se hauska peli
Lisää tasoja!!!! Olemme kaikki odottaneet hyvin kauan, ja on epäkohteliasta saada meidät kaikki odottamaan näin kauan. Sen sanotaan tulevan pian ikuisesti!!! Poistan asennuksen pian, koska tästä on tullut epäluotettava sovellus 😡
Cooking Joy 2 Simulation qgr
Rakastan tätä peliä, mutta olen pelannut yhdellä tasolla 4 päivää, se on todella vaikeaa, mutta nautin siitä
Tämä oli loistava peli 20 tason puoliväliin asti, jolloin salaatti muuttui näkymättömäksi. Tämän päivän päivitys ei ratkaissut ongelmaa. Ei vastausta sähköpostiin.
Älä lataa tätä peliä!! Sen tarkoituksena on houkutella sinut sisään ja käyttää rahaa päästäksesi pidemmälle, mutta kun saavutat Ramen-tason, se vain sanoo tulevan pian - sanonut sitä jo melkein vuoden. En halunnut poistaa asennusta ja tuntui, että olen hukannut rahani. Käyn edelleen aina niin usein siinä toivossa, että nyt on enemmän tasoja, mutta ei koskaan ole. Tämä peli on huijaus!!
Rakastan rakastan tätä peliä!!! Paljon parempi kuin ensimmäinen. vaikka en ymmärrä miten elämä toimii. Odotan, kunnes lähtölaskenta pysähtyy ja yritän pelata, mutta se ei anna minun. En myöskään ole varma, olenko ainoa, jolla on tämä ongelma, mutta minun täytyy lyödä kalaa kaksi kertaa ennen kuin se menee grilliin. Tuntuu kuin se olisi myöhässä tai jotain.
rakastan peliä, mutta ei anna paljon aikaa saada kolikoita, jotta voit nostaa arvosanan.. kohteiden ajastin on hidasta ruokaa hakevien ihmisten määrän kanssa. lopulta lopetan pelaamisen.
Cooking Joy 2 Simulation qgr
Rahat käytettiin ja tasot vain loppuivat. Sen mukaan he tekevät enemmän, mutta siitä on yli 6 kuukautta. Mitä rahan haaskausta.
Se on loistava ruoanlaittopeli, mutta helmiä on liian vaikea hankkia, joten olen jumissa tasolla, jolla minun pitäisi ostaa asiakkaita
Paras peli ikinä! Ei mainoksia, realistinen ruoka (saa minut nälkäiseksi😂) ja energian palautumista ei tarvitse odottaa pitkään. Ihana peli. Erittäin suositeltavaa. Jos et ole vielä ladannut sitä, lataa NYT!
Rakastan ruoanlaittopelejä ja pelasin tätä enon stopilla, kunnes pääset tasolle 100 ja joudut maksamaan tai asiakkaat loppuvat. Jos etsit muutaman tunnin ilmaista hauskanpitoa ja poista sitten asennus, tämä on sinua varten.
Pelannut vain vähän, mutta tähän mennessä on ollut mukavaa. Ei vikoja. Peli sujuu sujuvasti.
Onko tulossa uusi päivitys?? Rehellisesti sanottuna rakastan tätä peliä ja olen kärsivällisesti odottanut jonkin aikaa, en halua poistaa, mutta jos tarvitsen, teen. Olen kolmannella maailmankartalla ja se pysähtyi 30/90 tasolle! Kerro minulle, kun vähintään seuraavat 60 tasoa ovat saatavilla?
Olen odottanut uusia päivityksiä 2 kuukauden jälkeen, mutta tulossa pian.. Olen suorittanut kaikki tasot ja odottanut uutta ravintolaa 2 kuukauden jälkeen. Nyt aion poistaa tämän pelin.
Nojaisi kohti neljää tai viittä tähteä, ellei vahvistuspainikkeen puuttuminen olisi ennen boostien tai valuutan käyttöä. Minulle tämä riittää kaupan katkaisijaksi kuluttamaan rahani muualle. Olisi kiva nähdä tämä muuttuvan!
Pelaaminen on hauskaa, mutta kolikoita ei voi ansaita edes kierroksen yrittämisestä. En maksa pelaamisesta, etsin muita tällaisia pelejä. Katson lisäyksiä, mutta hajotetaanpa se, kuinka monta kertaa katsojan pitää nähdä yksi yli n uudelleen???
Peli on ok, palkinnot läpäisevistä tasoista ovat niukat, liian pitkiä pelien rakentamiseen, ei voi poistaa tietoja ja aloittaa alusta, ja pahinta on, että pääset tasolle, jota et voi siirtyä seuraavaan ravintolaan. Saat kaikki tasot vain nähdäksesi viestin seuraavasta ravintolasta, joka on tulossa pian. Sitten odotat muutaman kuukauden ja ravintolaa ei koskaan ilmesty. Päivitä, tyhjennä välimuisti, asenna kaikki uudelleen turhaan. Ei myöskään päivitystä. Peli on kaiken kaikkiaan hauska pelata, mutta huijaus. Huono työ, kehittäjä tarvitsee koulutusta.
Upea peli, addiktoitunut, mutta se pysähtyy... odotettu päivitystä seuraavalle tasolle/ravintolan avautumiseen. Odotan edelleen... asennuksen poistaminen... niin pettymys!! Pitää myös korjata energiaa/elämää. Vaikka et kuollut, menetät energiasi/henkesi, joten voit pelata vain 5 tasoa ennen kuin elämäsi loppuu...
Pelasin sitä niin kauan kuin tasoa on mutta saavutettuani 3. taso pysähtyy, se kertoo että seuraava taso tulee pian...kuinka pian se oli.melkein 3 päivää mutta ei tasoa...
Nautin pelistä toistaiseksi perusteellisesti, toivon vain, että sinulla olisi elämiä, joita et menetä, kun suoritat tason onnistuneesti, mutta muuten se on aivan ihanaa.
Peli on täydellinen, koska liian monta mainosta tulee näkyviin joka kerta, kun voitat tason
kiva peli .miksi et käytä kilta- ja kiltaturnausten ominaisuutta. On erittäin mielenkiintoista saada tämä ominaisuus pelissä.
Se on jopa parempi kuin Cooking Craze. Se on erittäin viihdyttävää ja voin pelata tuntikausia. Päivitykset maksavat kolikoita. Pelattaessa on niin monia kannustimia, kuten lahjoja kolikoita ja niin edelleen. Tämä on helppo pelata, eikä myöskään häiritseviä mainoksia.
Melko sux, että se pysähtyy vain 190: een, ja odotin nyt 2 viikkoa uuden ravintolan avaamista..
Se ei ole kovin hyvä ohjelma, ja niin paljon mainoksia. Odota sinun liikkuvan nopeasti, mutta se ei vain toimi. Poista asennus mielellään.
Peli on erittäin tarpeeton ja räikeä rahanotto. Sen hinta on 40 jalokivet noin 5 tai 6 kertaa kierroksen aikana, aivan liiankin, kun olet lopettanut kierroksen. Sitten kun olet lopettanut, palkintosi on noin kolme tai neljä jalokivet. ÄLÄ tuhlaa AIKAASI JA RAHAASI.
kiva
Olen suorittanut jokaisen tason, mutta tajusin, ettei Jessican tehtävien jälkeen ole enää tasoja. Ihmettelen milloin TÄMÄ päivitys on tulossa. Siitä on nyt 4 kuukautta, joten aion vain poistaa tämän pelin. Sääli.
Twinkle - Unicorn Cat Princess Izobraževalne igre xmu
Latasin pelin eilen ja se on hieno. Minulla on myös ensimmäinen Cooking g Joy. Jatka hienojen ruoanlaittopelien tekemistä
Tasty Tokyo -ravintolassa taso on 90 asti. Olen nyt tasolla 30, koska siellä sanotaan, että ravintola on tulossa pian. Kuinka pian? koska on kulunut 2 kuukautta eikä uutta tasoa eikä uutta ravintolaa ole avattu.
En välitä mainoksista, mutta vain silloin, kun klikkaan niitä saadakseni jotain, ei jokaisen vaiheen jälkeen
Voisi ajatella, kun kaikki mainokset ovat käynnissä. Sinun ei tarvitse huolehtia jalokivien tai kolikoiden ostamisesta etukäteen. Pojan asennuksen poistaminen alkaa kyllästyä