Post by wietonsunbfectbop on Feb 15, 2022 18:28:26 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Cooking Chef ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Cooking Chef IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ rigtige penge gratis ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Cooking Chef 2022 version ▞▞▞
Crazy Cooking Chef Simulare duag
Dejligt... Men,, jeg kan ikke indhente den tid, der er givet på alle høje niveauer... 😂😂
Præstationer tæller ikke længere for de gratis ædelstene
Dette spil er es. Grafikken i spillet er også god baggrund og musik er også.
åh denne app er så langsom download, og den er god, men også reklame
diamanterne i WINNING STREAK AWARD var allerede markeret, eller der er allerede et flueben i hvert niveau, selvom jeg endnu ikke er færdig med de 15 sejre. Det er så frustrerende!!! Jeg var ikke i stand til at få diamanterne
Er for hårdt Kunderne er ikke rolige
det er et godt spil, det giver mere diamant .am i den første restaurant jeg beder til, at resten bliver god.
Join & Strike Ação dkce
God, men meget hastighed til at tjene, hvor meget hastighed ingen tid telefonen også vil ødelægge hurtigere
Spillet bliver ved med at gå ned, når jeg prøver at gå efter de tidsrelaterede præstationer, hvilket er ekstremt frustrerende. Foretag forbedringer, ellers forbliver den afinstalleret.
Det er et fantastisk spil "Jeg elsker det", og det er også meget interessant at klare dets niveauer.
Crazy Cooking Chef Simulare duag
for mange annoncer. kan ikke springe det over!
jeg elsker det, selvom det er mange annoncer..jeg hader spillet, hvis der er reklamer spillet 🥰 installer det gutter det er ret godt ♡
Helt ærligt sagde jeg op med det samme. Tappe er så meget bedre end at skulle trække mad henover. Bare min mening. Hvis du hellere vil trække objekter, vil du kunne lide dette.
når jeg installerer dette, synes jeg, at dette spil var godt, men jeg tager fejl, dette spil var så dårligt. min telefon blev hængt af dette spil👎👎
AFHANDIG... du har åbenbart brug for en masse tålmodighed for at komme på et andet niveau... for mig vil jeg nok blive hooked på dette spil i hele ugen, før jeg endelig fik nok af det og til sidst afinstallerer det senere... men nok et år til vil jeg geninstallere dette spil igen... ærligt men intet end ærlig anmeldelse :-)
Super godt
Alt er godt, bare annoncer er irriterende
Meget langsomt spil, det skærer også vores meget, så du ser ud til at miste liv. Det er virkelig ret kedeligt
Ikke dårligt, men det er svært at samle diamanten uden at købe
Det går ned flere gange under afspilning. Tilberedte måltider og tilfældige ingredienser bliver placeret ulige steder. Også ting jeg rører ved bliver ikke aktiveret, pommes frites, trommepinde osv. Jeg købte sovs til isboden dukkede aldrig op.
svært at kontrollere og hjælper på spilleområdet
for mange pop op-reklamer. en til teledoc forbliver på skærmen hele tiden. irriterende.
dette spil er offline, ingen tilføjelser, selv med wifi, og der er altid udfordringer. elsker denne app. bare at jeg ikke er sikker på, hvordan man låser op for andre butikker. håber ikke det kræver penge
at trække er en mission og bremser spillet, bedre at trykke... ellers flot spil!
Crazy Cooking Chef Παιχνίδια προσομοίωσης feo
godt spil, men annoncer bliver ved med at dukke op 😩
Dejligt spil, men det kræver meget diamant for at opgradere dit køkken
Klik for at spille gik direkte til annoncen. Prøvede at spille, men kan ikke trække og slippe bollen i skraldespanden. Er bange for at det er en afinstallation fra mig
Dette spil er et dejligt spil og rippe
Langsomme kunder tager for lang tid at komme ind, og det er for svært at tjene ædelstene til at opgradere ting
Crazy Cooking Chef Simulation hav
er det ikke alle, der har et kreditkort at bestille for ædelstene, jeg kan ikke lide det, I skal vide, hvad de skal gøre ved det
det ville være rart, hvis du ikke behøver at trække måltidet, bare et tryk giver det til kunden
Dette spil er så dejligt, at jeg elsker det at lave mad og opgradere, men grunden. Jeg sætter fire stjerner er, at den har til mange niveauer, så vær sød at rette op på det....,😰😰
Jeg kunne ikke lide det
Ikke hvad jeg forventede..kundens ventetid er alt for kort..tilberedningstiden tager for lang..imens vi taber..Bummer...og virkelig 10+ diamanter til at købe produkter og mad? Virkelig..